دبستان دوره دوم ستارگان

Previous
Next

آموزش هوشمند

هدف مدارس هوشمند پرورش نسلی است که لذت دانستن را تجربه کند و یاد بگیرد با ابزار هوشمندی که در اختیار دارد در جستجوی مستمر دانش باشد.

مدیریت آموزشی

مجموعه‌ای منسجم از دانش حاصل از کاربرد روش علمی به منظور توصیف خصوصیات و تبیین عناصر سازمانی و روابط فی‌مابین آن‌ها در سازمان‌های آموزشی است.

آموزش مهارت های زندگی

مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.

تازه هــــــــا

اصطلاح مهارتهای زندگی (Life Skills) برای اکثر ما آشناست. تعریف مهارتهای زندگی هم دشوار به نظر نمی‌رسد: مهارتهایی که به ما برای زندگی بهتر کمک می‌کنند.

خانم شیرویه
مدیریت
خانم مشتاق
مشاور دبستان
خانم هادی
امور مالی
خانم مسیبی
معاون اجرایی
خانم غضنفری
معاون پرورشی
خانم محمدی
مراقب سلامت
خانم فرهنگ
معلم پایه سوم
خانم گلابدار
معلم پایه چهارم
خانم بهشتیان
معلم پایه پنجم
خانم مهماندوست
معلم پایه پنجم
خانم کبیری
معلم پایه پنجم و ششم
خانم قوهستانی
معلم تخصصی
قرآن و هدیه ها
خانم بیگی
معلم پایه سوم و چهارم
خانم شایان
معلم پایه پنجم
خانم جلالی
معلم پایه ششم
خانم جعفری
معلم پایه ششم
Previous
Next
خودآگاهی یعنی رسیدن به شناخت دقیق و درست از خود. خودآگاهی مهارتی است که به ما کمک می‌کند تصویر واضح، روشن و درستی از خود داشته باشیم.
ارتباط موثر، رابطه‌ای است که در آن، طرف مقابل، پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند.
ارتباط فرايندي است كه به وسيله آن اطلاعات و احساسات خود را از طريق پيامهاي كلامي و غير كلامي با ديگران در ميان مي گذاريم. در واقع ارتباط عبارت است از هر گونه تعاملي كه شامل انتقال پيام باشد.
 
دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می‌شوند. عواملی که می‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت‌های رفتاری است که در محیط آموخته می‌شود نه فقط محفوظات علمی.
بچه‌ها آینده کشور هستند و ما باید آن‌ها را برای زندگی موثر برای مملکت آماده کنیم.
نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت.
basetaregansetarebemanid

مجتمع آموزشی ستارگان با نیم قرن تجربه آموزشی و استفاده از کادر مجرب اساتید و بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار های آموزشی هوشمند و با رویکرد آموزش مهارت محور با شعبه های دبستان دوره اول و دوم و دبیرستان دوره اول دخترانه ، خانه دوم گرمی را برای عزیزان شما ساخته است

به بالای صفحه بردن