هدف مدارس هوشمند پرورش نسلی است که لذت دانستن را تجربه کند و یاد بگیرد با ابزار هوشمندی که در اختیار دارد در جستجوی مستمر دانش باشد.
مدیریت آموزشی
مجموعهای منسجم از دانش حاصل از کاربرد روش علمی به منظور توصیف خصوصیات و تبیین عناصر سازمانی و روابط فیمابین آنها در سازمانهای آموزشی است.
آموزش مهارت های زندگی
مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
دانشآموزان مهمترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب میشوند. عواملی که میتواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارتهای رفتاری است که در محیط آموخته میشود نه فقط محفوظات علمی. بچهها آینده کشور هستند و ما باید آنها را برای زندگی موثر برای مملکت آماده کنیم.
نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانشآموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی میشود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانشآموز به تواناییها و شایستگیهای کامل دست نخواهد یافت.
مجتمع آموزشی ستارگان با نیم قرن تجربه آموزشی و استفاده از کادر مجرب اساتید و بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار های آموزشی هوشمند و با رویکرد آموزش مهارت محور با شعبه های دبستان دوره اول و دوم و دبیرستان دوره اول دخترانه ، خانه دوم گرمی را برای عزیزان شما ساخته است
عفت وطنی
مدیر و موسس
با نیم قرن تجربه کار و پژوهش و نوآوری در مدیریت آموزشی
لیلا ملک محمدی
آموزگار پایه اول
لیسانس علوم تربیتی ،(مدیریت برنامه ریزی آموزشی)،۱۸ سال سابقه ی تدریس در پایه ی اول مدیریت آموزشی
نوشین پازکی
مدیر دبستان دوره اول
32 سال سابقه معاون
اکرم مهدوی
آموزگار پایه ی دوم
لیسانس روانشناسی عمومی
9 سال سابقه کار آموزشی
مهرخ حیدرپور
آموزگار پایه ی اول
۳۶سال سابقه تدریس
لیسانس آموزش ابتدایی
پریسا علیزاده
مربی پیش دبستان
فوق لیسانس پژوهش هنر از سال ۱۳۹۰ 9 سال سابقه به عنوان مربی هنر و خلاقیت و سفال در دبستان های معتبر
نوشین رضایی
آموزگار پایه ی دوم
مدرك ليسانس معارف اسلامى
سوابق ٢٣ سال